قیمت انواع پکیج دیواری و زمینی

What do these doors look adore? The libraries and museums of Astan Quds Razavi have paid a lot of attention to the presentation of these artworks. In this study, the aim is to investigate the effect of optimizing the insulation thickness on the emission of carbon dioxide gas in different climatic conditions. First, a model building in different climatic conditions is modeled using Design Builder software and then to optimize the genetic algorithm optimization with MATLAB software. The research tool in this paper is Design Builder software. Finally, using the obtained results, environmental analysis (CO2) and comparison of the optimal thickness of building insulation for a period of ten years have been discussed. The results showed that the total emission of carbon dioxide gas over a period of ten years in climatic regions of cold and dry (Tabriz) and hot and humid (Bandar Abbas) is the lowest (equal to 350 ) and the highest (equal to 770 ) respectively. نتایج نشان داد که میزان انتشار کلی گاز دی اکسید کربن در بازه ده سال در مناطق آب و هوایی سرد و خشک (تبریز) و گرم و مرطوب (بندرعباس) به ترتیب کمترین (برابر با 350) و بیشترین (برابر با 770) است.


، با استفاده از روش هزینه چرخ عمر به بررسی ضخامت بهینه عایق پلی استایرن انبساطی و میزان صرفهجویی انرژی در کشور تونس برای بازه زمانی 30 سال پرداخت. با استفاده از روش روز- درجه، بار حرارتی ساختمان را محاسبه و به تعیین ضخامت بهینه یک عایق پلیمری (پلیاستایرن اکسترود شده) و یک عایق معدنی (پشم شیشه) در ساختمان­ پرداخت. نتایج به دست آمده حاکی از آن بود که استفاده از عایق­های حرارتی پلیاستایرن اکسترود شده و پشم شیشه در ساختمان باعث می­شود هزینه­ای بالغ بر 22 دلار در هر متر مربع از دیوار ساختمان در طول عمر ده سال صرفهجویی شود. طبق نتایج وی، مناسبترین جهت برای عایقکاری ساختمان نیز، دیوارهای جنوبی با ضخامت 2/9 سانتی­متر از عایق پلی استایرن اکسترود شده می­باشد. همچنین، در نتایج وی، بهطور کلی میزان صرفهجویی انرژی برای شهرهای مختلف کشور ترکیه از 47/8 تا 19/12 دلار بر متر مربع و مدت زمان بازگشت سرمایه از 39/3 تا 81/3 سال نتیجه شد. همچنین، بیشترین مقدار صرفهجویی انرژی در شهر کارس با 6/56 درصد و کمترین میزان صرفهجویی انرژی در شهر ازمیر محاسبه شد.


در این پژوهش، ابتدا به مدلسازی یک ساختمان نمونه در اقلیم­های متفاوت آب و هوایی ایران، با کمک نرمافزار دیزاین بیلدر پرداخته شده است و سپس، برای بهینهسازی از روش الگوریتم ژنتیک که با نرمافزار متلب قابل انجام است نیز کمک گرفته شده است. که قیمت هایشان متفاوت است. به طور کلی تفاوت قیمت متریال دو جداره و سه جداره حدود ۲۰% می باشد. ویستابست در دو نوع سری ۶۰ و سری ۷۰ قابلیت تولید دارد. در این آزمون سلامت لبهی نمونه­ها اهمیت زیادی دارد. در این تحقیق، هدف بررسی تأثیر بهینهسازی ضخامت عایق ساختمان از منظر زیستمحیطی است. نتایج تحقیق او نشان داد که بارهای سالیانه و ضخامت بهینه عایق با تغییر قرارگیری در موقعیت عایق حرارتی، تغییری چندانی نمی­یابند و فقط بیشترین نوسان حرارت در تابستان و زمستان برای حالتی که عایق در لایه­ی میانی دیوار باشد رخ می­دهد؛ اما اگر عایق در لایه بیرونی دیوار باشد، کمترین نوسان در دما اتفاق می­افتد. در نهایت با استفاده از نتایج به دست آمده به تحلیل زیستمحیطی ( و مقایسه­ی ضخامت بهینه عایق ساختمان برای بازه ده سال در آب و هوای شهرهای مختلف ایران پرداخته شده است.

Th᠎is post was gener᠎at ed with the help of GSA Conte᠎nt Gen erator  DEMO!


، یک تحلیل انرژی- اقتصادی و زیستمحیطی در شرایط آب و هوایی سرد با در نظر گرفتن جهتگیری ساختمان در بازه زمانی 20 سال انجام داد. به طوری که در ایران ضخامت بهینه PCM بدون در نظر گرفتن شرایط اقتصادی برای شهرهایی چون: تهران، اصفهان، شیراز، یزد، بندرعباس و تبریز محاسبه گردید و تحقیقات ایشان نشان داد که برای مناطق جنوبی کشور ایران ضخامت بهینه عایق PCM تقریبا برابر با صفر بوده، ولی در مناطق سرد ضخامت بهینه بیشتر از 6 سانتی­متر است. از عوامل مهم در زمینه کاهش مصرف انرژی در ساختمان، بررسی شرایط آب و هوایی برای تعیین ضخامت بهینه عایق است. از عوامل مهم دیگر در زمینه کاهش مصرف انرژی در ساختمان، استفاده از انواع مختلف عایق­های بهکار رفته در جداره ساختمان است که در این خصوص تحقیقات متعددی انجام گرفته است. با توجه به بالا بودن سهم قابلتوجه مصرف انرژی در بخش ساختمان، محاسبه دقیق بارهای گرمایی و سرمایی یک ساختمان و تجزیه و تحلیل این بارها و تلاش در جهت کاهش اتلاف انرژی به ویژه عایقکاری ساختمان، از جمله راه­های کاهش مصرف انرژی گرمایی و سرمایی می­باشد. در این مطلب قصد داریم به بررسی کامل یکی از رایج ترین انواع در و پنجره یعنی درب و پنجره آلومینیومی بپردازیم.


نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

قیمت در و پنجره دوجداره قیمت در و پنجره دوجداره Promanovin.com

بررسی برخی خواص لمینیتهای فشار زیاد (HPL)