گروه مهندسان الیت از سال 1382 ( 2006 میلادی ) در صنعت آلومینیوم شروع به فعالیت نموده است. با تولید و اجرای نما، درب و پنجره آلومینیومی گام موثری را در پیشرفت صنعت آلومینیوم کشور بنا نموده است. این شرکت با دارا بودن ربع قرن سابقه در زمینه تولید پروفیل، تولید درب و پنجره های آلومینیومی ترمال بریک و اجرای نمای ساختمان اعم از کرتین وال، سرامیک و سنگ خشک، کامپوزیت و ... توانسته سابقه درخشانی در صنعت ساختمان داشته باشد.

شرکت تولید و پخش درب و پنجره آلومینیومی الیت محصولات خود را با مجرب‌ترین مهندسین و منحصربفردترین دستگاه‌های تولید پروفیل مانند Satelite که در ایران بصورت انحصاری در اختیار این شرکت می‌باشد، تولید میکند. همچنین محصولات خود را با استفاده از مدرن‌ترین ماشین آلات روز دنیا از برندهای الوماتک آلمان (Elumatec) و امجی ایتالیا (Emmegi)، طراحی و اجرا می‌کند. تا کنون توانسته با ده‌ها شرکت معتبر در زمینه های ذکر شده همکاری و رقابت داشته باشد و در نتیجه پروژه های درخشانی از جمله مجتمع فرمانیه، فرودگاه کیش، پروژه پرشین و ... را که ثمره تلاش این مجموعه می‌باشد را اجرا نموده است.

هدف الیت
اینک شرکت الیت به عنوان با تجربه ترین واحد و پیشرو در صنعت آلومینیوم با بیش از ربع  قرن تجربه در خدمت هم میهنان خود می کوشد تا با شتابی بیشتر در توسعه و بهبود مستمر کیفیت همانند گذشته پیام آور نوآوری ها در صنعت آلومینیوم در ساختمان بوده و جهت تأمین نیاز مشتریان قدم بردارد.

تفاوت الیت با رقبا
یکی از بارزترین تفاوت های شرکت الیت در مقایسه با سایر رقبا در داخل کشور بهره مندی از خدمات مهندسی و طراحی و تجربیات ارزشمند و منحصر به فرد خود، جهت پیشبرد طرح های گوناگون با استفاده از آخرین دستاورد های فن آوری و تأمین نیازهای مشتریان از محصولات آلومینیومی می باشد.
 
https://elite-window.ir/about-elite/

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

قیمت در و پنجره دوجداره قیمت در و پنجره دوجداره Promanovin.com

بررسی برخی خواص لمینیتهای فشار زیاد (HPL)